Gastenboek

Gastenboek

Henk en Annie Paas

Geweldig

Hallo ,wij waren voor de 2de keer in het mooie verblijf. Alles weer keurig voor elkaar . We hebben genoten!!
Gera

In het groen met vogeltjes om ons heen

We hebben het heerlijk gehad. Alles was in orde. Dank.
Annelies

Top!

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Het huisje was mooi en erg schoon bij aankomst. De zonnige tuin was echt een fijne plek om van het mooie weer te genieten. We werden warm ontvangen met verse koffie en heerlijke koeken. Ook de ligging was perfect: rustig en mooi gelegen, ideaal om de omgeving te verkennen. Zeker een plek om nog eens terug te komen!
Annelies

Top!

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Het huisje was mooi en erg schoon bij aankomst. De zonnige tuin was echt een fijne plek om van het mooie weer te genieten. We werden warm ontvangen met verse koffie en heerlijke koeken. Ook de ligging was perfect: rustig en mooi gelegen, ideaal om de omgeving te verkennen. Zeker een plek om nog eens terug te komen!
Esther

Heerlijk, schoon en zo enorm gastvrij!

Heerlijk genoten van de rust, omgeving en elkaar. Heerlijk huisje op een prachtige plek en super leuke ontvangst. Laatste dag alle tijd om rustig te vertrekken, dat is ook heel fijn. Mochten er nog plannen zijn, dan zou een toilet boven misschien nog een mooie aanvulling zijn. Zeker voor herhaling vatbaar!
Constance en Rudy

Gastvrijheid

En dit was alweer de vierde keer. En elke keer weer de gastvrijheid van de beheerders. Koffie en gebak staat klaar bij aankomst en de kaarsjes branden. Heel gezellig. Op tafel een rol beschuit, doos eieren en een pot honing. En dan het huis heerlijk warm, fijne bedden en de omgeving blijft prachtig. We komen graag weer terug. Uit eten in Ootmarsum is ook aan te raden.

Bericht toevoegen